Avon Mascaras

6:46 AM





Avon nam nudi dosta veliki izbor maskara i moram priznati da od kako sam pocela da narucujem maskare preko njih,retko kada kupim neku ovako u drogeriji. Pa ovom prilikom vam pruzam uvid u moje iskustvo sa 6 maskara iz Avona i 1 iz Oriflame-a.

1. Avon Infinitize Mascara


Pakovanje i kolicina: Pakvanje je jako narandzaste boje i odmah upada u oci sto je dobra strana,maskara kao i sve ostale stize upakovana u celofan,tako da ste sigurni da je niko pre vas nije ni otvarao,ni koristio. Kolicina iznosi 10 mil,cena varira u odnosu na katalog od 400 pa do 600din.
Maskara se predstavlja kao idealna za duze,podignutije i uvijenije trepavice.
Ima cetkicu sa razdvojenu na 3 dela. Prvi i zadnji deo su deblji i dlacice su duze,dok je deo izmedju njih tanji i dlacice su krace. Ono sto je bitno je da maskara ne lepi trepavice i ne ostavlja grudvice. Cetkica je veoma dobra jer je neobicna, lepo oblikuje trepavice (cak i one kretke u uglu oka) i lepo ih izvlaci.
Jedina  losa strana je ta sto ne pruza dovoljnu gustocu trepavicama,nekima i cetkica ne odgovara jer treba da se pazi prilikom nanosenja kako ne bi doslo to preslikavanja na kapke.


2. Avon Super Full 
Pakovanje i kolicina: Jednostvano crno pakovanje,kolicina 7ml,cena varira od kataloga do kataloga,ali se krece u razmaku od 300 do 700din,maskara je dostupna u 2 nijanse.
Predstavlja se kao maskara za punocu,razdvajanje i  gustinu trepavica. Ima takozvanu "clean build" cetkicu koja sprecava stvaranje mrlja i grudvica i veoma je kratka,meni licno ne odgovara,pa sam je koristila samo za donje trepavice.
Maskara je dobra ako zelite prirodan izgled,jedva se vidi da imate maskaru,za vecernji izlazak nije bas pogodna,jer ne izvlaci dovoljno trepavice i ne daje im volumen. Jos jedna losa strana je ta sto se veoma tesko skida.

3. Avon Color Trend Maskare


*Ne znam zasto,ali sam uvek ove 2 maskare koristila zajedno (u paketu),pa vam ih tako i predstavljam.

Pakovanje i kolicina: I jedna i druga imaju simpaticno pakovanje,prva ljubacaste boje,dok je druga crna za plavkastim tufnicama. Kolicina-10ml. Ne znam tacno kolike su cene,ustvari ne znam ni da li ih jos ima u ponudi,pa se zbog toga necu zadrzati mnogo na njima. Samo da napomenem da druga maskara je plave boje i namazala sam je samo 2 puta i to jedva po nagovoru sestre. Licno ne preferiram takve maskare.
Prva maskara je klasicne crne boje,ima gustocu i daje volumen,iznenadila me je zbog izuzetno pozitivnog efekta. Losa strana je postojanost.

4. Avon Luxe Seduction Mascara


Pakovanje i kolicina: Pakovanje mi se veoma dopada,zlatne boje,veoma elegantno i prefinjeno. Kolicina 7 ml,dostupna je u 2 nijanse. Cena je krece od 600 do 900 din.
Sama cetkica je obicna, dobro razdvaja i uvija trepavice. Takodje daje dobru gustocu.
Ipak mislim da je cena previsoka za ovu maskaru i to je losa strana. 

5. Avon Colour Style Mascara



Pakovanje i kolicina: Pakovanje klasicno,crno,kolicina-7ml. 
Cetkica je obicna. Maskara je dobra za dnevno sminkanje,pruza solidnu gustinu i izduzivanje. Cena je srazmerna kvalitetu i krece se od 500 pa do 600 din. 

6.  Oriflame Volume Build Mascara


Pakovanje i kolicina: Pakovanje je simpaticno,u sustini klasicno,ali ima lepu ljubicastu boju. Kolicina-8ml. Cena je izmedju 600-700 din. 
Sto se tice cetkice veoma je gusta. Maskara je dobro pigmentisana i pruza veoma dobar izgleda trepavicama. Licno sam je koristila i za vecernju i jacu sminku. Veoma je postojana. Zaista jedna od boljih maslara koje sam probala. Lose strane ma koliko se trudila da ih pronadjem (a verujte mi razmisljala sam dosta dugo o njima) nisam uspela. 

Najbolje su mi se pokazale Volime Build i za dnevno sminkanje Colour Style Mascara. Naravno ovo je samo moje misljenje,svakom odgovara razlicita tekstura i cetkica. Nadam se da sam vam barem malo olaksala odabir maskara. 

You Might Also Like

0 коментара

Tumblr

We Heart It

Instagram