Max Factor 2000 Calorie

2:44 AM

Follow my blog with Bloglovin


Trenutno moja omiljena maskara. "Trenutno" nije mozda bas adekvatan termin jer bas sada trenutno je ne koristim, ne koristim nista od sminke jer se i ovako topim preko celog dana, a jos ako imam sminku mogu da zamislim kako bi mi bilo. Jos uvek idem na casove voznje, dobro barem sam teoriju zavrsila, sada uveliko vozikam po gradu, odmor i odlazak negde mogu samo da sanjam do septembra.

Maskara je oftamoloski ispitana i nema mirisa, pogodna je za osobe sa osetljivim ocima. Namenjena je prvenstveno za volumen trepavica. 


Pakovanje je okej, cvrsto, klasicne crne boje sa zlatnim slovima.

Cena je oko 1300 dinara, mada moze da se "ulovi" i na snizenju i bude po 700 dinara. 
Ja sam moju kupila u kompletu sa puderom po ceni od 1500 dinara sto je i vise nego dobro za 2 Max Factor proizvoda. 


Cetkica je klasicnog oblika, sa mekim vlaknima i nije savitljiva. 
Ako od ove maskare ocekujete neki super, ekstra volumen i nenormalnu duzinu nece dobiti. Mnogim devojkama ne odgovara i brzo se isusi, ali ja to nisam primetila. Iako pise da miris nema, ja osecam miris, ali on mi ne smeta. 


Maskaru koristim i za dnevnu varijantu i za vecernji izlazak samo tada nanesem 3-4 sloja. Nakon duzeg vremena ne pojavljuju se grudvice sto je meni veoma bitno jer uzasno mrzim kada maskara ostavlja grudvice. Traje mi bez problema 5-6 sati, toliko sam i najduze imala priliku da je nosim. 

Skidam je Garnier micelarnom vodom u 2 poteza najvise, ne razmazuje se prilikom skidanja i prilicno se lako skida. 

You Might Also Like

20 коментара

  1. Jedna od najboljih maskara ikad! Definitivno je meni najviše odgovarala od svih koje sam probala. Jedinu koju bih mogla da približim po kvalitetu je Maybelline lash sensational, inače ove druge koje sam probala ne mogu ni da joj pridju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem se sa tobom, Maybelline nisam probala, kada potrosim ovu potrazicu. :)

      Delete
  2. ovo je baš klasik od maskare, a ja nikako da ju isprobam :D ni sama nemam snage stavljati šminku na vrućini :D
    slučajno sam obrisala tvoj komentar na svoj post zadnji, smotana sam ;/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste klasik, nekima i ne odgovara jer ne daje neki super ultra efekat, ali meni je odlicna pogotovu za svaki dan. :)
      Hahaha :D

      Delete
  3. Jako mi se svidja maskara,cetkica je prelepa :) Sigurno cu je kupiti <3
    Ako zelis pogledaj moj blog i postani clan,hvala <3

    ReplyDelete
  4. Ovo je odlicna maskara, stvarno. Super post!

    http://www.adelaacanski.com/

    ReplyDelete
  5. Bas puno recenziaj o njoj sam citala,ali nikako nisam bila sigurna oko nje,voljela bi malo volumena al definitivno ovisi o tome kakve trepuše imaš :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne daje previse volumena, pogodna je za svaki dan, ali ne bas i za izlazak i neku proslavu. :)

      Delete
  6. Nisam je koristila dugo, baš bih mogla da joj se vratim :)

    fashionabejita.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlicna je mislim da cu joj se uvek vracati kad mi dosadi isprobavanje novih. :)

      Delete
  7. Sjajan post, moracu da je probam :-)
    Pratim te na GFC-u, nadam se da ces uzvratiti ! :-*

    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2015/08/boho-look.html

    ReplyDelete
  8. Odlicna maksara sto se tice izgleda trepavica, medjutim meni je iritirala oci :/

    ReplyDelete
  9. Moja omiljena maskara već deceniju ali sad ima i konkurenciju najzad :)

    ReplyDelete

Tumblr

We Heart It

Instagram