Essence Eyebrow stylist set

7:46 AM


Obrve cupkam i oblikujem pincetom jos od osmog razreda. Moje obrve su guste i jake tako da je ponekad prava muka srediti ih, ako ih makar malo ne doteram onako u prolazu tokom nedelje. 


Smatram da bi svaka devojka trebalo barem jednom u 2-3 meseca poseti kozmeticarku da bi joj sredila u potpunosti oblik i debljinu. Ne bi trebalo cesto da menjate oblik, vec isprobajte na pocetku koji vam najvise odgovara i takav nosite. 
Sto se tice popunjavanja ranije sam koristila olovku za obrve (sada sam kupila Avon jedva cekam da je isprobam), zatim sam citala i citala pozitivne recenzije o ovom proizvodu i odlucila da ga isprobam. I zaista jeste odlican. 
U pocetku sam bila skepticna i odlagala kupovinu, jer bi mi se nijanse cinile previse svetle za moje crne obrve. Ipak na kraju sam popustila i kupila. 
Set dolazi u prozracnoj plasticnoj kutijici koja sadrzi 2 senke za popunjavanje obrva, koso rezanu cetkicu za nanosenja senki, tri sablona koja se koriste pri popunjavanju obrva i malu "knjizicu" kako se koriste sabloni
Pakovanje je meni licno malo neprakticno, nervira me taj poklopac, nacin otvaranja, u pocetku mi je zaista isao na zivce jer bi mi cesto ispalo sve dok bih izvlacila senke. Vremenom sam se navikla, ali zaista mnogo lakse bi bilo da je pakovanje drugog tipa. 


Koristim small brow sablon i to ponekad jer nisu bas efikasni. Od tanke plastike su, lako se umazu, morate da ga pridrzavate tacno uz ivicu obrve i da uzimate senke drugom rukom. 


Cesce koristim svetliju nijansu. Tamnu koristim za vecernji izlazak i to samo ponekad. Obe nijanse imaju mat zavrsnicu. Boje nisu previse pigmentisane i lako su nadogradive sto je sjajno. Ne truse se sto je meni veoma bitno. Sasvim lepo popuni obrve i one izgledaju prirodno. Cena je i vise nego odlicna (oko 600 dinara). 

Set je odlicna stvar za pocetnike u sminkanju, jer se veoma lako nanose senke na obrve. 
Kako vi oblikujete obrve?

You Might Also Like

6 коментара

  1. Ovaj set koristim vec godinu i pol i pokazao mi se dosta dobrim...posebnu za tako nisku cijenu. Svakih mjesec, dva odem kod kozmetičarke da ih usavrši i onda ih nakon toga održavam sama :)

    ReplyDelete
  2. Taj sam set koristila negdje u 7./8. razredu osnovne haha, tada je bio dobar, ali kako sam isprobavala bolje, tako sam ga i prestala koristiti. Slažem se da je dobar za početnike :)

    ReplyDelete
  3. Sasvim je dobar, ranije sa ga stalno koristila sada malo redje. I nijanse su baš potrefili, pošto većini odgovaraju. :)

    ReplyDelete
  4. Deluje fino :) Ja imam sreću sa obrvama jer ne moram skoro ništa da im radim :D

    ReplyDelete
  5. Ti imaš guste obrve a mene druga muka muči - moje su baš retke tako da sam prinuđena da ih svakodnevno crtam, izmišljam, docrtavam :D Imam drugi Essencov set za obrve i jedina mana mu je što se baš truse senke :(

    ReplyDelete

Tumblr

We Heart It

Instagram