Recommendation Post #Part 2

3:43 AM

Iskreno volim ove "prisnije" postove. Nekako se u njima opustim i pokazem svoju licnost. Nekako u drugim postovima (koje pisem cesce) sam formalna,striktno se drzim teme i ne omogucavam sebi sire sagledavanje. Ne znam,tako se jednostavno osecam.
Prvo da kazem da u poslednje vreme nalazim vrlo malo slobodnog vremena,delom zbog obaveza,delom zbog toga sto se posvecujem sebi u potpunosti. Pa se ovom prilikom izvinjavam jer ovaj post uveliko kasni.

P.S. Ukoliko niste,procitajte Recommendation Post #Part 1

#1 Balea Fresh Lime Deospray 




Necu da zaboravim koliko vremena mi je trebalo da izaberem odgovarajuci antiperspirant tog dana i na kraju posle dugooog razmisljanja izbor je pao na ovaj vise nego povoljan Balea Fresh Lime.




Da krenem od pakovanja: zanimljivo,jako zelene boje i definitivno upada u oci. Imala sam dosta problema prilikom prskanja u pocetku, bukvalno sam se mucila da bih prsnula par puta, ali vremenom sam se navikla. 

Sto se tice mirisa ima veoma osvezavajuc miris koji nije slatkast i nije previse jak. Miris mozete da osetite i nakon 5-6 sati. Na bočici piše da daje 48h efekta, što je daaaaleko od istine. 12h i više se ni ne oseća. 

Ono što je dobro kod njega je da ne sadrži alkohol. Ne ostavlja tragove na odeći. 

Sve u svemu osvezavajuci dezodorans (pravi za ove letnje vrucine),atraktivnog i simpaticnog pakovanja po veoma pristupacnoj ceni.


#2&3 Fruttini Cherry Vanilla Body Lotion & Shower Gel



Skoro sam zaboravila kako ova dva proizvoda fantasticno mirisu. Ja sam neko ko mirisima pridaje ogroman značaj. Miris može da mi popravi raspoloženje, da me podseti na nekog, da me vrati u prošlost... uživam u njima. Pise se kako Fruttini vestacki mirise, ali ja nemam takav utisak. Meni je miris predivan. 



Pakovanje je solidno, mada bi moglo da bude zanimljivije i privlacnije. Losion za telo je obogaćen bademovim uljem, vitaminom E, B3 i B5. Koza je posle nanosenja dosta meka i nezna, mada dosta vremena treba da ga koza u potpunosti upije. Ima FANTASTICAN  slatkasto vocni miris. 




Ima blago gustu teksturu, pa se veoma lako razmazuje. Bocica je 200ml, a cena je otprilike oko 300din. Pravo vocno iskusenje! Zaista mi je drago sto sam se vratila ovim proizvodims nakon vise od godinu dana, jer su zaista fantasticni.

Fruttini Cherry Vanilla Gel za tusiranje dolazi u pakovanju od 250ml. Obogacen je eteričnim uljima, prirodnim ekstratom višnje i kompleksom vitamina B3 i B5. Poprilicno je guste teksture.


Cini kozu mekom i barsunastom. Miris je manje intenzivan nego miris losiona za telo.

Ukoliko volite vocne i intenzivne mirise moja preporuka su ova dva proizvoda!

You Might Also Like

1 коментара

  1. Ovaj Balea dezodorana mi je medju omiljenima. Miris, kvalitet, pakovanje, cena.. sve je na mestu. :-)

    ReplyDelete

Tumblr

We Heart It

Instagram