Instagram Post #2

3:57 AM

Another Instagram story is here, for a good night. You can find these and many more photos HERE  (@eyelinerqueen)
Intagram is so much fun, and I love sharing my inspirations with you!


Valentines day surprise

                      You call the shots babe I just wanna be yours ✌

I love cooking :) And also eating good food 

With my doll 12 years ago

Celebrate with love

Favorite kind of breakfast
Amazing view

Some of outfits 

Just adore red lipstic 


One of my favorite looks this week
Make sure you checked Instagram post #1

You Might Also Like

6 коментара

  1. Super slikice, pogotovo slika grada po mraku :)
    http://www.itsmissivana.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. sviđa mi se tvoj stil :) volim nositi ovakve jednostavne boje robe...
    super mi je vidjeti da je netko proveo mjesec u veselju, hrani i piću :) hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala i ja volim jednostavne jednobojne komade.
      Da, bas mi je tako i prosao ovaj mesec haha. :D

      Delete
  3. Versace najbooolji orijentalac ikad... :D ludim za tim mirisom...

    ReplyDelete
  4. Versace - Crystal Noir, je fenomenalan, dobila sam ga na poklon od dečka i baš je odličan za zimu. Odličan post :*

    ReplyDelete

Tumblr

We Heart It

Instagram